Rower Gravel Kross Esker 5.0

  • -250,00 zł
  • promocja

KROSS ESKER 5.0

Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od SRAM to nowość w tym modelu. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. 

Jesteśmy pewni, że najnowszy model tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie modele.

Rozmiary
Tabela rozmiarów
Czas dostawy 2-4 dni roboczych
5 749,00 zł Brutto 5 999,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 5999.00 zł

Udostępnij ten produkt:
help_outlineZapytaj o produkt
Rower Gravel Kross Esker 5.0

Rower Gravel Kross Esker 5.0

KROSS ESKER 5.0

Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od SRAM to nowość w tym modelu. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. 

Jesteśmy pewni, że najnowszy model tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie modele.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Kalkulator kredytowy

Opis

Dostosowany do terenowych potrzeb

W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowaliśmy jednorodny napęd 1x11 oparty na osprzęcie SRAM APEX. To klasyka gatunku do firmy SRAM. Do tego dochodzi karbonowy widelec z 3 punktami mocowania akcesoriów. Uzupełnieniem wyposażenie Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce SRAM, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.

Koła to nasze sprawdzone obręcze Kross, uzbrojone w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Doskonale sprawdzą się na szybkich, płaskich szosowych odcinkach, i dadzą masę frajdy z jazdy w terenie. Kierownicę owinęliśmy owijką Fi'zi:k Terra Microtex, aby zapewnić komfort i pewny chwyt kierownicy, nawet podczas najtrudniejszych manewrów w terenie.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama Kross Esker 5.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. W przednim widelcu stworzyliśmy dodatkowe miejsce mocowania na np małe sakwy.

Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.

 Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony.

 Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

 Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.

 Piasta w standardzie 142 × 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.

 Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

 W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.

Szczegóły produktu

Indeks produktu
5902262072557 
Marka
Kross
Materiał ramy
ALUMINIUM SUPERLITE 
Widelec
CARBON 
Przerzutka tył
SRAM APEX 
Manetki
SRAM APEX 
Korby
SRAM APEX 1 XSYNC 
Kaseta/ Wolnobieg
SRAM PG-1130 
Hamulce
SRAM APEX 
Koronki
40T (S - 170 MM, M, L - 172,5 MM, XL - 175 MM) 
Zakres kasety/wolnobiegu
11-42T 
Ilość przełożeń
11 

Specyficzne kody

ean13
5902262072557