![](https://images.roweroweprzymorze.pl/5538-large_default/rower-elektryczny-mtb-kross-lea-boost-zz-d-29.jpg)
![](https://images.roweroweprzymorze.pl/5538-large_default/rower-elektryczny-mtb-kross-lea-boost-zz-d-29.jpg)
ROWER KR Lea Boost ZZ D 29
KROSS Lea Boost to sposób na ucieczkę w nieznane. Bo każdy człowiek potrzebuje czasem odpocząć od cywilizacji i spędzić nieco czasu na łonie natury. Rolą e-bike’a jest Cię w tym wspomóc, żebyś mogła się zrelaksować, a nie przejmować się tym, czy wjedziesz pod tą stromą ściankę czy też nie. Dlatego jeśli chcesz sprawdzić się w e-bike’owym świecie, który jest pełen nowych i niezbadanych dotąd możliwości, to będzie to jedno z najlepszych rozwiązań.
KROSS Lea Boost to sprawdzone komponenty. Tylna 7 biegowa przerzutka Shimano Acera, charakteryzująca się trwałością i dobrą kulturą pracy. W połączeniu z 3 blatami z przodu, Lea BOost oferuje 21 biegów, wspomaganych silnikiem.
KROSS Lea Boost to także amortyzator SR SUNTOUR XCE DS. o skoku 80 milimetrów, któy sprawdzi się w terenie oraz miejskiej jeździe. W rowerze użyliśmy opon o szerokości 2,1” dostosowanych do rozmiaru kół użytych w rowerze. Za hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe z tarczami o średnicy 160 mm, pomagające w zatrzymaniu się nawet w najtrudniejszym terenie oraz w najgorszych warunkach atmosferycznych.
Ramę KROSS Lea Boost wykonanaliśmy z aluminium. Stop ten to klasyczny, wielokrotnie przetestowany i sprawdzony materiał, który charakteryzuje się sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Geometria ramy została dostosowana do preferencji kobiet.
Każda rama jest także poddawana procesowi znanemu jako hydroformowanie. Pozwala nam to na uzyskanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością oraz precyzją wykonania. Wszystkie przewody zostały poprowadzone wewnątrz ramy, dzięki czemu udało nam uzyskać schludny i czysty wygląd ramy. To także element, który okaże się dla ciebie błogosławieństwem, kiedy będziesz musiała go umyć. Napęd elektryczny jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym, a maksymalna prędkość wspomagania to 25 km/h