

ROWER KR Trans 1.0 D 28
KROSS Trans 1.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano w systemie 3x7 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a hamulce v-brake gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 3.0 został zaprojektowany, aby zapewnić jak największy poziom komfortu zarówno podczas wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do pracy.
KROSS Trans 1.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd z 21 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Tourney to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
Za pewne i przewidywalne hamowanie odpowiadają hamulce v-brake, które oferują wysoką siłę hamowania niezależnie od aktualnych warunków atmosferycznych. Są lżejsze, dużo prostsze i tańsze w eksploatacji niż hamulce tarczowe, a również potrafią skutecznie zatrzymać rower.
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Rama KROSS Trans 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec ze skokiem 30 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.