

ROWER KR Esker TR
KROSS Esker TR to wszechstronny gravelowy rower, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas długich wypraw jak i codziennych przejażdżek. Wyposażony w aluminiową ramę drugiej generacji oraz amortyzwany widelec Rock Shox Rudy o skoku 30 mm, zapewnia wytrzymałość i komfort na szutrowych ścieżkach. Napęd Shimano GRX w systemie 1x12 oraz hydrauliczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. Esker TR to idealny wybór dla tych, którzy szukają roweru łączącego wytrzymałość, amortyzację i doskonałą wydajność na każdym terenie.
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej. Przeczytaj więcej o zaletach ramy Gen2 na naszym blogu.
KROSS Esker TR został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x12, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 10-51 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Rama KROSS Esker TR została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker TR został wyposażony w amortyzowany widelec ze skokiem 30 mm, który zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale na amortyzowanym wsporniku oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.